Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lávka pro pěší přes řeku Svitavu
Bezručová, Kristína ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh lávky pro pěší přes řeku Svitavu. Byli vypracovány tři varianty přemostění. Pro posouzení byla vybrána varianta rámové konstrukce o jednom poli s parabolickým náběhem. Výpočet účinků zatížení je provedený v programu Scia Engineer. Pro posouzení byl použit program MS Excel. Návrh a posouzení bylo provedeno dle evropských norem. Fáze výstavby konstrukce nebyly uvažovány.
Rámový most o jednom poli
Černý, Pavel ; Juříček, Lukáš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh mostu přes řeku. Byly vypracovány tři varianty přemostění. Konstrukce byla navržena jako rámový most o jednom poli s rozpětím 24,0 m. Výpočet účinků zatížení je proveden v progamu Scia Engineer a posouzení v programu MS Excel. V této práci byl proveden návrh a výkresová dokumentace mostovky a opěry.
Jednopolový rámový most
Buk, Petr ; Zich, Miloš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nosné konstrukce silničního mostu přes řeku. Z vypracovaných variant byla upřednostněna varianta rámového jednopolového mostu. Konstrukci tvoří železobetonová předpjatá deska s náběhy. Most je řešen jako kolmý s délkou přemostění 25 m. Pro výpočet vnitřních sil byly vytvořeny dva výpočetní modely metodou MKP v programu SCIA Engineer 2018: prutový model a deskový model. Práce je věnována porovnání vnitřních sil na prutovém a deskovém modelu. Porovnání krátkodobých ztrát předpětí s výsledky z programu SCIA Engineer 2018. Návrh a posouzení mezního stavu únosnosti a použitelnosti konstrukce byl proveden v souladu s platnými normami a předpisy.
Návrh mostu o jednom poli přes silnici I/53
Hučík, Jan ; Olšák, Martin (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh mostu přes silnici. Byly vypracovány tři varianty přemostění. Konstrukce byla navržena jako rámový most o jednom poli s rozpětím 35,1 m. Výpočet účinku zatížení je proveden v progamu Scia Engineer. V této práci byl proveden návrh a výkresová dokumentace mostovky a sloupu.
Návrh mostu o jednom poli přes silnici I/53
Hučík, Jan ; Olšák, Martin (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh mostu přes silnici. Byly vypracovány tři varianty přemostění. Konstrukce byla navržena jako rámový most o jednom poli s rozpětím 35,1 m. Výpočet účinku zatížení je proveden v progamu Scia Engineer. V této práci byl proveden návrh a výkresová dokumentace mostovky a sloupu.
Jednopolový rámový most
Buk, Petr ; Zich, Miloš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nosné konstrukce silničního mostu přes řeku. Z vypracovaných variant byla upřednostněna varianta rámového jednopolového mostu. Konstrukci tvoří železobetonová předpjatá deska s náběhy. Most je řešen jako kolmý s délkou přemostění 25 m. Pro výpočet vnitřních sil byly vytvořeny dva výpočetní modely metodou MKP v programu SCIA Engineer 2018: prutový model a deskový model. Práce je věnována porovnání vnitřních sil na prutovém a deskovém modelu. Porovnání krátkodobých ztrát předpětí s výsledky z programu SCIA Engineer 2018. Návrh a posouzení mezního stavu únosnosti a použitelnosti konstrukce byl proveden v souladu s platnými normami a předpisy.
Rámový most o jednom poli
Černý, Pavel ; Juříček, Lukáš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh mostu přes řeku. Byly vypracovány tři varianty přemostění. Konstrukce byla navržena jako rámový most o jednom poli s rozpětím 24,0 m. Výpočet účinků zatížení je proveden v progamu Scia Engineer a posouzení v programu MS Excel. V této práci byl proveden návrh a výkresová dokumentace mostovky a opěry.
Lávka pro pěší přes řeku Svitavu
Bezručová, Kristína ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh lávky pro pěší přes řeku Svitavu. Byli vypracovány tři varianty přemostění. Pro posouzení byla vybrána varianta rámové konstrukce o jednom poli s parabolickým náběhem. Výpočet účinků zatížení je provedený v programu Scia Engineer. Pro posouzení byl použit program MS Excel. Návrh a posouzení bylo provedeno dle evropských norem. Fáze výstavby konstrukce nebyly uvažovány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.